4 cele mai bune rețete de mic dejun fără gluten

Rețete de mic dejun sănătoase fără gluten

Astăzi sunt foarte încântată să vă arăt cele mai bune 4 rețete de mic dejun fără gluten care vă pot face diminețile puțin mai delicioase!


Ceea ce îmi place la utilizarea formelor de brioșe în bucătărie este că toată mâncarea iese pre-porționată și extra portabilă, ceea ce este grozav pentru oamenii ocupați din mers. Și cea mai bună parte a tuturor acestor trei rețete este că sunt complet fără gluten. Așa că astăzi, voi începe prin a vă arăta frittatele mele cu spanac, roșii și brânză de capră, niște roști frumoase de cartofi cu smântână și arpagic și, în sfârșit, mușcăturile mele de mic dejun cu migdale, care sunt excelente din mers. În regulă, să începem cele mai bune rețete de mic dejun fără gluten. 

Frittata de roșii și spanac

4 cele mai bune rețete de mic dejun fără gluten

Ingrediente

  • 6 oua
  • 2 linguri lapte (optional)
  • ½ linguriță de usturoi pudră, sare și piper
  • 1 cană spanac, tocat mărunt
  • 1 cană de roșii cherry, tăiate la jumătate
  • ½ cană brânză de capră mărunțită

Pasul 1

Pentru a face rețete de mic dejun fără gluten, așa că am tava de brioșe unsă și cuptorul preîncălzit la 350°F. Într-o cană de măsurat, voi bate câteva ouă, un strop de lapte – puteți lăsa cu totul laptele din această rețetă, dar mi se pare că face o frittata pufoasă. Pudră de usturoi, sare și piper. Și încă niște piper. 

Pasul 2

Așa că atunci o să-i dăm un tel frumos în paharul nostru de măsurare. În formele mele de brioșe, voi pune niște spanac tocat, niște roșii cherry pe care tocmai le-am tăiat în jumătate și, la sfârșit, niște brânză de capră. Acum, dacă nu vă place brânza de capră, cu siguranță o puteți înlocui în această rețetă cu niște mozzarella sau chiar și niște cheddar alb ar funcționa la fel de bine.

Pasul 3

O să-mi umplu formele de brioșe cu amestecul meu de ouă. Căutați să vă umpleți cutiile cam la trei sferturi. În cuptor, acestea vor merge între 15 și 20 de minute sau până când sunt complet setate.

Pasul 4

După ce s-au copt, sunt gata de mâncare. Sau le puteți păstra în frigider timp de 2 până la 3 zile și doar le puteți lua în timp ce vă îndreptați spre ușă dimineața.

Reteta Rosti de cartofi

4 cele mai bune rețete de mic dejun fără gluten

Numărul 2 pe lista rețetelor de mic dejun fără gluten este, sunt încântat să vă arăt rostis-ul meu gustos de cartofi cu smântână și arpagic. Pentru această rețetă, ați putea folosi toți cartofii tradiționali sau toți cartofii dulci, dar chiar prefer o combinație a acestora. Acum tot ce am făcut a fost să-mi curăț cartofii și apoi să-i marunt. Acum am făcut asta în robotul meu de bucătărie cu o lamă de mărunțit, dar ai putea face acest lucru complet manual, folosind o răzătoare și puțină unsoare de cot.

Ingrediente

  • 1 cartof dulce, curatat si ras
  • 2 cartofi galbeni, curatati si rasi
  • 1 lingura ulei de masline
  • ½ linguriță pudră de usturoi
  • sare si piper
  • smantana si arpagic pentru garnitura

Pasul 1

Acum, cel mai important pas în a face un rosti bun de cartofi este să vă asigurați că scurgeți toată apa din cartofi. Astăzi fac asta folosind doar un prosop de bucătărie curat și tot ce voi face este să storc tot excesul de umiditate. Acum, acest lucru este foarte important dacă doriți să aveți un crocant frumos afară pe rosti cu un mijloc moale și delicios. 

Pasul 2

Odată ce cartofii sunt gata, tot ce vom face este să-i stropim cu puțin ulei de măsline, puțină pudră de usturoi și puțină sare și piper. Rețineți că le puteți condimenta în orice mod doriți - puteți folosi niște condimente grecești sau niște condimente italiene, niște pudră de chili și chimen ar fi foarte delicios. Dar astăzi o fac foarte simplă.

Pasul 3

Acum că toate acestea sunt bine combinate, vom pune amestecul în forma noastră de brioșe unsă. Vrei să te asiguri că îți ungi foarte bine tava de brioșe pentru că nu vrei ca acești tipi să se lipească. După ce ți-ai umplut forma de brioșe, vei presa cartofii în tavă și vei lăsa câte un rezervor în fiecare.

Pasul 4

Acolo vor merge smântâna și arpagicul. Le vom coace la 375°F timp de 30 până la 40 de minute. Odată ce rostis-urile sunt gata, le puteți acoperi cu smântână. In acest caz, mi-am amestecat smantana cu sare si piper si putina praf de ceapa. O să le terminăm cu niște arpagic tocat și cât de uimitor arată acestea?

Mușcături de mic dejun cu migdale

4 cele mai bune rețete de mic dejun fără gluten

În sfârșit, meniul de rețete de mic dejun fără gluten, sunt încântat să vă împărtășesc rețeta mea pentru mușcăturile mele de mic dejun cu migdale. Acestea sunt foarte ușor de asamblat și nu se coace, așa că toate se adună în congelator.

Ingrediente

  • 1½ cani migdale
  • ½ cană semințe de floarea soarelui
  • ¼ cană stafide
  • ¼ cană de afine
  • ½ cană unt de migdale
  • ¼ cană miere

Pasul 1

Vom folosi robotul nostru de bucătărie pentru a presă câteva migdale crude și câteva semințe de floarea soarelui. Ceea ce căutăm este un amestec grosier de firimituri.

Pasul 2

În continuare, ne vom îndrepta spre aragaz să încălzim niște unt de migdale și niște miere. Puteți folosi orice fel de unt de nuci dorit și puteți înlocui mierea cu sirop de arțar sau agave dacă doriți să le păstrați complet vegane. Vom încălzi acest amestec la foc mediu-mic până devine neted și flexibil.

Pasul 3

În continuare, în bolul nostru, vom combina amestecul nostru de migdale cu niște stafide și câteva merișoare uscate. Apoi vom turna amestecul nostru de unt de migdale. Și apoi, cât timp este încă cald, chiar vrei să-l pui în migdale. Este foarte probabil să aveți nevoie de mâinile voastre pentru această slujbă, așa că spălați-le bine și nu vă fie teamă să intrați acolo.

Pasul 4

Apoi, vom presa amestecul nostru în forma noastră de brioșe. Acum folosesc forme de brioșe pe care le-am tapetat cu aceste folii de pergament pentru cupcake. Îmi plac absolut acestea pentru că nimic nu se lipește de ele și fac ca aceste mușcături de mic dejun să fie foarte portabile. Este posibil să trebuiască să scoateți de câteva ori și să continuați să apăsați până când umpleți complet formele de brioșe. Apoi îi puteți pune pe acești oameni la congelator timp de 20 până la 30 de minute.

Odată ce sunt setate, le puteți mânca imediat sau le puteți păstra la frigider până la 5 zile.

Briose fără gluten cu afine

4 cele mai bune rețete de mic dejun fără gluten

Numărul 4 pe lista rețetelor de mic dejun fără gluten este brioșe cu afine,

Sunt un maniac de brioșe, sunt unul dintre micul dejun și gustările mele preferate, sunt foarte prietenoase cu congelatorul și așa că simt că toată lumea ar trebui să aibă mai multe brioșe în viața lor. Am câteva prietene și un număr destul de mare de cititori care pot nu am gluten și a fost important pentru mine să împărtășească și ei dragostea pentru brioșe, așa că am venit cu o rețetă de brioșe fără gluten, nu numai că aceste frumuseți nu au gluten în ele, sunt încă super umede și pufoase, sunt îndulcite în mod natural și fără lactate acum, din moment ce am căutat brioșe fără gluten, nu am putut folosi făină de grâu obișnuită, așa că, în schimb, am decis să folosesc un ingredient numit făină de migdale făină de migdale este exact ceea ce sună ca și cum ar fi de fapt alcătuit din migdale măcinate foarte fin.

Pasul 1

Acum, chiar dacă puteți avea gluten, există o mulțime de motive cu adevărat minunate pentru a găti cu făină de migdale migdalele sunt bogate în proteine ​​și au un conținut scăzut de carbohidrați, așa că coacerea cu făină de migdale vă oferă câteva opțiuni pentru diferite beneficii nutriționale pe care le aveți. nu iau cu făină albă obișnuită 

Pasul 2

În continuare, voi adăuga sare de bicarbonat de sodiu chiar și atunci când coaceți o rețetă mai dulce, cum ar fi brioșe, este esențial să adăugați sare, este ceea ce vă va permite să gustați toate celelalte arome și apoi un ingredient pe care pur și simplu nu pot. se pare că fac o brioșă fără scorțișoară, așa că voi amesteca ingredientele uscate oh, deja simt mirosul de scorțișoară, sunt drăguțe și combinate 

Pasul 3

Așa că acum voi trece la ingredientele umede. Am două linguri de ulei de cocos pe care le-am topit chiar în acest castron.

pentru că urăsc să fac feluri de mâncare și am vrut să-mi economisesc un fel de mâncare în plus, poți folosi unt topit dacă nu ești îngrijorat că brioșele nu sunt lactate și că uleiul de canola funcționează bine acum, deoarece am menționat că aceste brioșe sunt îndulcite natural, așa că în loc de zahăr obișnuit. Folosesc niște sirop de arțar pur, asigurați-vă că utilizați sirop de arțar adevărat, nu acea afacere de imitație, una afacerea de imitație nu are un gust la fel de bun și două, de fapt, nu se comportă corect în rețetele de copt, așa că, din nou, asigurați-vă că" folosim afacerea reală vorbind despre afacerea reală.

Pasul 4

Următorul ingredient este vanilie pură. Vanilia extra act este un alt dintre ingredientele mele preferate pentru copt, deoarece adaugă o aromă minunată și o dulceață complet natural și dă oricărei rețete această calitate minunată caldă pe care nu cred că o obțineți de la nimic altceva.

Următorul ingredient este puțin neobișnuit, este de fapt oțet de mere. O componentă dificilă a preparării rețetelor fără gluten și a gătirii cu făină de migdale, în general, este că tind să fie foarte greu de oțet de mere dacă te gândești la clasa a treia. curs de știință că vulcanul în erupție, oțetul și bicarbonatul de sodiu care se va întâmpla în interiorul brioșelor noastre, cu excepția faptului că în loc să întrerupem vulcanul, o să avem brioșe drăguțe, pufoase, fără gluten

Pasul 5

În continuare, adaug trei ouă, trei ar putea părea puțin cam mari și este pentru majoritatea rețetelor de brioșe, dar din nou, pentru că coacerea fără gluten este puțin diferită, proporțiile sunt puțin diferite, în regulă, o să le dau un pic. Tel

acum, pentru a da brioșelor puțin mai multă dulceață și umiditate suplimentară, voi folosi un piure de banane, brioșele nu au o aromă foarte puternică de banană. Am nevoie doar de un sfert de cană, dar pentru că bananele sunt dulci în mod natural, toate de la sine. Îl voi face să aibă gust de parcă am adăugat zahăr la brioșe, când ceea ce adaug cu adevărat este fructe sănătoase și drăguțe, intră acolo cu un piure cu furculiță, totul este foarte important, mai întâi să piurezi banana și apoi să o măsori. coacerea este o știință și deci, dacă punem prea multe banane în brioșele noastre, acestea nu se vor găti până la capăt, bine, așa că acum voi măsura un sfert de cană de banane care intră în bate încă o dată, bine ce ingrediente sunt bun de plecare.

Așa că acum este timpul să-i punem pe toți împreună, una dintre cheile pentru a face brioșe care sunt cu adevărat ușoare și pufoase este să nu amestecați prea mult ingredientele și îmi place să le dau un avans în combinare făcând puțin bine în centrul meu. ingrediente uscate ca acestea și apoi turnați ingredientele umede acum, doar pliați-le împreună, nu este nevoie de mixer pentru această rețetă, este unul foarte simplu dintre motivele pentru care îmi plac atât de mult brioșele, așa cum puteți vedea că ingredientele noastre uscate nu mai sunt vizibile. acest aluat este foarte umed și este doar o parte a coacerii cu făină de migdale, vor fi bine odată ce vor ieși din cuptor.

Acum, ceea ce avem chiar aici este aluatul tău de brioșe fără gluten, pe care îl poți coace așa, dar întotdeauna îmi place să adaug ceva distractiv pentru a face brioșele cu adevărat speciale.

Pasul 6

Astăzi voi adăuga afine, care sunt de sezon și pur și simplu nu pot rezista să arunc o cutie din ele în cărucior.

ori de câte ori sunt la magazin, poți folosi până la o ceașcă din orice fruct pe care îl iubești. Sunt foarte încântat să folosesc piersici mai târziu în această vară, poți folosi chipsuri de ciocolată care nu pot fi o alegere proastă, indiferent de brioșele în care te afli starea de spirit pentru acest aluat este doar o modalitate foarte bună de a le aduce la viață, bine că afinele sunt în ea 

Este timpul să ne umplem tava pentru brioșe, acest aluat este puțin lipicios, așa că vă recomand cu siguranță să folosiți căptușeli pentru brioșe, puteți, de asemenea, să vă acoperiți puternic tava cu unsoare pentru copt, dar constat că garniturile pentru această rețetă sunt soluția. Voi merge mai departe. și aliniați zece din brioșele mele. Știu că zece această rețetă dă 10 brioșe, nu sunt perfecte 12. Am încercat să ajung la un 12 perfect, iar proporțiile au fost doar în jos și m-am hotărât că aș prefera să am la 10 brioșe perfecte decât 12. doar briose soso

Acum, iată un sfat profesionist pentru ca să-ți iei una dintre aceste linguri, care crezi că este doar pentru înghețată, dar face minuni pentru brioșe, nu numai că asigură că toate brioșele tale au aceeași dimensiune, ceea ce este important pentru că asta înseamnă că vor Coaceți în aceeași perioadă de timp, dar și prin introducerea lor în tava în această formă de cupolă, constat că de fapt ajută brioșele să crească și mai bine. Vom împărți aluatul între cele zece căni de brioșe, după cum puteți vedea că sunt. fiind umplut aproape până în vârf, dar ajung la capăt și nu e puțin, apoi o să-i cam egalez înapoi și tu îmi vei păstra secretul, nu-i așa?

Acum am ajuns la sfârșit și am puțin aluat în plus, așa că o să fac doar o scanare rapidă a tigaii, să văd cine este puțin scăzut și ar putea folosi puțin aluat în plus, iubesc produsele de copt fără luteină, nu t tind să crească la fel de sus, astfel încât să vă simțiți confortabil să le luați aproape până la vârf 

Pasul 7

Acum, ultimul lucru care mai rămâne este să le coac, le voi pune într-un cuptor la 350 de grade, se gătesc în aproximativ 24 până la 27 de minute, ceva ce îmi place să fac este să le verific la aproximativ 15 minute și dacă blaturile sunt devin aurii prea repede, arunc doar o bucată de folie de aluminiu deasupra, astfel încât se termină de copt uniform, dar blaturile brioșelor nu se ard acestea miroase uimitor. suculenta de la afine și doar acel miros ușor de scorțișoară, indiferent dacă aveți sau nu oameni fără gluten în gospodărie, trebuie să încercați aceste brioșe.

Concluzie

Sper că veți încerca aceste rețete fantastice de mic dejun fără gluten și, dacă o faceți, nu uitați să vizitați Pinterest pentru că știți că îmi place să văd ce găsiți în propriile bucătării. Și pentru alte rețete grozave de mic dejun fără gluten, asigurați-vă că consultați cea mai recentă postare din noua mea serie Misspalvi.com Community.